Klachtenbehandeling

Bent u niet tevreden over de dienstverlening, de manier waarop u behandeld werd, de termijn waarbinnen iets werd afgeleverd, de manier waarop iets gebeurd is, iets wat niet werd uitgevoerd... Meld het ons! We leren graag uit onze fouten en willen herhaling voorkomen.

Wat is geen klacht?

  • vragen om informatie
  • meldingen
  • suggesties
  • beroepen waarvoor een gerechtelijke procedure loopt
  • bezwaren of petities
  • anonieme klachten

Hoe melden?

U kan een klacht melden via:

Reglement

pdf bestandKlachtenreglement.pdf (125 kB)

Afhandeling

Ten laatste 15 dagen na registratie van de klacht krijgt u een bericht dat uw klacht ontvankelijk is of niet.

Ten laatste 45 dagen na de registratie krijgt u een antwoord.

Contact

Beheer en beleid
Gemeentehuis
Gemeenteplein 1
3040 Huldenberg
België
Mail of bel ons voor een afspraak tijdens de kantooruren.