Diensten en openingsuren

Het administratief centrum van Huldenberg draait normaal: ook voor niet-dringende zaken kunnen burgers opnieuw terecht bij onze diensten. Toch kan dat niet zomaar: om u zo veilig mogelijk te helpen, blijven ál onze diensten voorlopig op afspraak werken. Het gemeentehuis is dus niet vrij toegankelijk: u moet vooraf bellen of mailen om een afspraak te maken.

Stuur een mailtje naar de dienst die u nodig hebt om een afspraak in te plannen tijdens de kantooruren. U vindt de e-mailadressen van onze diensten hieronder. Of bel onze onthaalmedewerkers op het centrale telefoonnummer 02 688 3040 op deze uren:

  • maandag: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:00
  • dinsdag: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:00
  • woensdag: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:00
  • donderdagnamiddag: van 14:00 tot 17:30
  • vrijdagvoormiddag: van 9:00 tot 12:00